Nurmijärven Keilaajat Ry

Mahdollistaa kilpailulisenssin rekisteröimisen yhdistyksen kautta. Tarkoitus on tukea kaikkia keilailusta kiinnostuneita löytämään hieno harrastus. Pyrimme kehittämään toimintaa niin, että mahdollisimman moni kokee seuran omakseen ja lähtee mukaan, olipa sitten kiinnostunut kilpailemisesta paikallisesti tai valtakunnallisesti. Seuran kotisalina toimii Bowling Corner & Billiard Nurmijärvellä.

NurKe

Nurmijärven Keilaajat Ry

Nurmijärven Keilaajat Ry on joulukuussa 2022 perustettu Nurmijärveläisten oma keilaseura. Nurmijärven Keilaajat Ry on rekisteröity Hyvinkään Keilailuliittoon tammikuussa 2023.

Yhdistyksen jäsenmaksut ja talous

Yhdistyksen toiminnasta syntyvät kulut katetaan jäsenmaksuilla ja muusta toiminnasta saatavilla tuloilla.

Yhdistyksen toimintaa voit myös tukea lahjoituksilla.

Yhdistyksen toiminta perustuu vapaaehtoistyöhön.

LÄHDE MUKAAN KEHITTÄMÄÄN JA MONIPUOLISTAMAAN SEURAN TOIMINTAA. SAADAKSEMME UUDEN SEURAN TOIMINNAN RIVAKASTI KÄYNTIIN, TARVITAAN AKTIIVISIA HENKILÖITÄ IDEOIMAAN JA VARSINKIN, JOS SINULLA ON KOKEMUSTA VASTAAVASTA TOIMINNASTA, TULE MUKAAN, YHDESSÄ ONNISTUMME.